Patienttilfredshed

Hos WestLoft arbejder vi løbende med at højne patienternes oplevelse af kvalitet og sikre høj patienttilfredshed på vores klinikker.

Sådan arbejder vi med patienttilfredshed

Arbejdet med patienttilfredshed består blandt andet af landsdækkende patientundersøgelser. Undersøgelserne supplerer vi med tilbagemeldinger fra patienter i form af ris og ros.

Landsdækkende patientundersøgelser

WestLoft får information om patienttilfredshed gennem landsdækkende patientevalueringer. Evalueringerne, der er et redskab til udvikling og forbedring, har særligt fokus på patienternes oplevelse af kvalitet. Undersøgelserne gennemføres mindst hvert tredje år blandt klinikkens patienter.

Ris og ros

Din mening er altid vigtig for os. Vi sætter derfor stor pris på tilbagemeldinger og vil gerne opfordre dig til at fortælle om din oplevelse hos WestLoft, hvis du har lyst – gode såvel som dårlige. Dette kan gøres på vores mail kontakt@westloft.dk eller anonymt i vores postkasse.

Opfølgning

For løbende at forbedre klinikkens ydelser og sikre høj patienttilfredshed, følges der op på tilbagemeldinger på månedlige personalemøder. Her gennemgås også resultaterne af den landsdækkende undersøgelse når den foreligger.

Klageinstanser

Skulle du føle dig fejlbehandlet eller have anden klage over et behandlingsforløb hos en autoriseret sundhedsperson, kan du læse om klageinstanserne Patienterstatningen og Styrelsen for Patientklager på deres respektive hjemmesider eller under afsnittet Patientsikkerhed her på vores hjemmeside.

 Bestil tid online

Kontakt klinikken, hvis du oplever problemer.

 Online booking

 Bestil tid

33 12 16 12

Telefontid
Mandag 7.30 - 20.00
Tirsdag - fredag 7.30 - 18.00

clock

Åbningstider

København
Mandag 7.00 - 20.00
Tirsdag - fredag 7.00 - 18.00

Glostrup
Hverdage 7.00 - 18.00
Herlev
Hverdage skiftende i tidsrummet
7.00 - 18.00

Oftest stillede spørgsmål

Se de oftest stillede spørgsmål om kiropraktik

Læs mere

Bliv behandlet af de bedste

Her finder du et af Danmarks største kiropraktiske teams. Vores kiropraktorer er dygtige specialister så du sikres den bedst mulige behandling. Vi bidrager til forskning og underviser både læger og kiropraktorer.

Læs mere

Se hvad læger og patienter siger om os

Vi har mange tilfredse patienter og henvisende læger. Her kan du se, hvad nogle af dem siger om os.

Læs mere

Patienttilfredshed


Hos WestLoft arbejder vi løbende med at højne patienternes oplevelse af kvalitet og sikre høj patienttilfredshed på vores klinikker.

Sådan arbejder vi med patienttilfredshed

Arbejdet med patienttilfredshed består blandt andet af landsdækkende patientundersøgelser. Undersøgelserne supplerer vi med tilbagemeldinger fra patienter i form af ris og ros.

Landsdækkende patientundersøgelser

WestLoft får information om patienttilfredshed gennem landsdækkende patientevalueringer. Evalueringerne, der er et redskab til udvikling og forbedring, har særligt fokus på patienternes oplevelse af kvalitet. Undersøgelserne gennemføres mindst hvert tredje år blandt klinikkens patienter.

Ris og ros

Din mening er altid vigtig for os. Vi sætter derfor stor pris på tilbagemeldinger og vil gerne opfordre dig til at fortælle om din oplevelse hos WestLoft, hvis du har lyst – gode såvel som dårlige. Dette kan gøres på vores mail kontakt@westloft.dk eller anonymt i vores postkasse.

Opfølgning

For løbende at forbedre klinikkens ydelser og sikre høj patienttilfredshed, følges der op på tilbagemeldinger på månedlige personalemøder. Her gennemgås også resultaterne af den landsdækkende undersøgelse når den foreligger.

Klageinstanser

Skulle du føle dig fejlbehandlet eller have anden klage over et behandlingsforløb hos en autoriseret sundhedsperson, kan du læse om klageinstanserne Patienterstatningen og Styrelsen for Patientklager på deres respektive hjemmesider eller under afsnittet Patientsikkerhed her på vores hjemmeside.